Bedrijven bevinden zich op onbekend terrein omdat het COVID-19 virus de economie in de wacht heeft gezet. “Het virus heeft een economische maalstroom gecreëerd,” zegt Michael A. Cusumano, professor in organisatiegedrag aan de Rutgers University’s School of Management and Labor Relations. “Het is nog maar de vraag hoe het resultaat eruit zal zien.”

Terwijl we het onbekende terrein van de COVID-19-pandemie verkennen, is het belangrijk dat we nadenken over onze toekomst als bedrijf en over wat we kunnen doen om de risico’s en kansen voor ons bedrijf en onze klanten te beperken.

COVID-19 is de perfecte storm voor eCommerce bedrijven.

Visualization of the coronavirus causing COVID-19
Covid-19

Om te beginnen is er de wereldwijde economische crisis. En dan zijn er nog de directe gevolgen van de pandemie – waaronder bewegingsbeperkingen en een ongekende toename van online winkelen, vooral onder consumenten die niet naar fysieke winkels kunnen gaan.

Waar het op neerkomt? De markt is aan het verschuiven en eCommerce zal blijven floreren in de wereld van na de COVID-19.

Hoe de pandemie van COCID-19 het bedrijfsleven heeft beïnvloed

De COVID-19 pandemie heeft onze wereld overgenomen en het is tijd om ons voor te bereiden op een nieuw normaal. De economie bevindt zich momenteel in een crisis en het is tijd om na te denken over manieren om de situatie te verbeteren.

De meeste mensen zitten vast thuis. Mensen zijn niet in staat naar hun werk te gaan, boodschappen te doen of iets anders te doen dat we normaal gesproken doen.

Het is belangrijk te begrijpen dat dit negatieve gevolgen zal hebben voor het bedrijfsleven. Dat wil zeggen dat je niet kunt verwachten dat de verkoop op het gebruikelijke niveau blijft.

Eerst moet je je richten op het verbeteren van je online aanwezigheid. Dit kun je doen door een webwinkel op te zetten of je bestaande webwinkel te verbeteren.

Wat is de volgende stap voor eCommerce

Als we onze winkels niet open kunnen houden, moeten we nadenken over hoe we dingen online kunnen doen. Dit is de beste manier om zaken te doen, omdat het ons veel geld bespaart.

Het is ook de beste manier om de veiligheid van onze werknemers te waarborgen. We kunnen alles online doen en tegen lagere kosten.

We kunnen dus veel meer doen met minder geld. Dit is de enige weg die we kunnen gaan. Onze bedrijven moeten zo snel mogelijk online zijn.

De COCID 19 pandemie heeft veel schade aangericht. Veel mensen zijn bang om winkels binnen te gaan. Ze zijn bang dat ze besmet raken met het virus en winkelen daarom niet.

Als je ondernemer bent, moet je werken aan je online aanwezigheid. Het is belangrijk om goede producten en diensten aan te bieden. Mensen zullen producten blijven kopen als je een goede online aanwezigheid hebt.

Er zijn veel manieren om je bedrijf te promoten.

man sitting on sofa while using laptop

Veel mensen zitten thuis en willen toch winkelen

Voor e-commerce kan dit een enorme groei betekenen

Belangrijkste stappen ter voorbereiding op een post COVID-19 herstel 

Aangezien COVID-19 nog steeds gaande is, moeten we ons voorbereiden op een post-COVID herstel met online aanwezigheid in de vorm van een webwinkel. Een webwinkel is een geweldige manier om uw producten en diensten aan de man te brengen. Mensen zullen het gemakkelijker vinden om producten in een webwinkel te kopen dan om naar een fysieke winkel te gaan.

De voordelen van een webwinkel zijn legio.

Je kunt je producten en diensten promoten zonder dat je een winkel binnen hoeft te gaan. Zo kunnen mensen in één oogopslag zien wat je te bieden hebt.

  • Je bepaalt zelf welke producten op de voorpagina komen
  • Je kunt eerste aankopen belonen met een korting

Als je een webwinkel hebt, kun je je producten ook vaker bijwerken. Dit betekent dat mensen altijd weten wat je te bieden hebt. Dit vergroot je naamsbekendheid.

Als je bijvoorbeeld een webwinkel hebt, kun je je producten en diensten promoten op social media platforms zoals Facebook, Instagram, Twitter e.d. Dit komt omdat deze platforms tegenwoordig erg populair zijn.

Manieren waarop COVID-19 jouw online bedrijf kan beïnvloeden

Als je ondernemer bent, weet je hoe belangrijk het is om je bedrijf in stand te houden in deze tijden. In dit artikel vertellen we je enkele van de redenen waarom COVID-19 je online bedrijf zou kunnen beïnvloeden en wat je moet doen om je bedrijf in deze moeilijke tijden te beschermen.

Eerst en vooral moet je begrijpen welk effect COVID-19 op de wereld zal hebben. Het zal moeilijk zijn voor bedrijven over de hele wereld vanwege de economische gevolgen.

Het beste wat je kunt doen is in contact blijven met je klanten en zorgen dat je klaar bent om aan hun nieuwe online behoeften te voldoen. Als je dit doet, kun je profiteren van het feit dat veel mensen thuis zullen blijven.

Ze zullen je diensten en producten (nog steeds) nodig hebben, dus zorg ervoor dat je klaar bent om van deze situatie te profiteren.

Het is ook heel belangrijk om op de hoogte te blijven van de nieuwste COVID-19 maatregelen van de overheid. Of reageren op maatregelen die de regering van tevoren heeft aangekondigd.

monitor screengrab

Strategieën voor meer bezoekers tijdens de COVID-19-pandemie

Zoekmachine optimalisatie of SEO is een methode om je website of blog hoger in de zoekmachines te krijgen. Zo kunnen meer mensen je site vinden. Het is belangrijk dat je website of blog een goede ranking heeft.

Als dat niet zo is, word je niet gevonden op Google. Je website of blog krijgt dus niet het verkeer dat het nodig heeft om meer omzet te maken. Met de juiste SEO-maatregelen kun je je website of blog omhoog brengen in de ranglijsten.

Deze zijn:

  1. On-page SEO optimalisaties uitvoeren
  2. Off-page SEO optimalisaties uitvoeren

1. On-page SEO optimalisatie

Als je niet weet wat on-page SEO optimalisatie betekent of hoe je het moet doen, is het belangrijk om een deskundige professional te vinden die gespecialiseerd is in dit complexe gebied.

On-page SEO optimalisatie verwijst naar on-page elementen zoals tekst en afbeeldingen die op de pagina zelf staan. Onder on-page SEO optimalisatie versta je alle maatregelen die je neemt om de zichtbaarheid van je pagina in de zoekresultaten te verbeteren.

 Dit houdt in dat je ervoor zorgt dat alle afbeeldingen geoptimaliseerd zijn met trefwoorden, dat je een sitemap van je website hebt en dat je inhoud geoptimaliseerd is met alt tags, kopjes en beschrijvingen.

2. Off-page SEO optimalisatie

Het tweede principe is gerelateerd aan het eerste, maar meer specifiek van aard. Off-page SEO verwijst naar het optimaliseren van inhoud voor zoekmachines op externe websites – met andere woorden, buiten je eigen site. De meest populaire voorbeelden zijn blogs, sociale media en backlinks, maar er zijn ook tal van andere opties die er zijn. Je kunt zelfs inhoud optimaliseren die je voor een website hebt gemaakt.

Off-page SEO is het proces van het rangschikken van je website in de resultaten van zoekmachines op basis van wat er bekend is over je website. Het wordt beschouwd als een “gratis” bron van verkeer, omdat het een indirect resultaat is van een hoogwaardige, gezaghebbende en betrouwbare website.

Met andere woorden, SEO optimalisatie helpt je beter te scoren in de zoekresultaten voor termen die relevant zijn voor je bedrijf.

Een goede manier om verkeer naar je website te krijgen is door off-page SEO optimalisatie. Off-page SEO kun je doen via sociale media, content marketing of door je blog te optimaliseren en backlinks te bouwen.

Een van de meest effectieve methoden voor off-page SEO optimalisatie is het plaatsen van sterke en relevante backlinks op websites met een hoge vertrouwensstroom. Hierdoor zal Google je telkens eerder en hoger in de SERP (Search Engine Results Page) plaatsen.

Linkbuilding is sinds het begin een van de belangrijkste onderdelen van internet marketing geweest. Het interessante van de huidige situatie is echter dat links niet langer alleen een belangrijk onderdeel zijn van off-page SEO optimalisatie. In feite staan ze centraal. Het probleem is dat de nuttigste vorm van linkbuilding een uitstekend begrip vereist van hoe Google en de zoekmachine werken.

Bij zoekmachine optimalisatie (SEO) zijn backlinks links van andere websites naar je eigen website. Ze worden ook wel “inkomende links” genoemd. Als je een blogbericht maakt en een backlink plaatst naar een site met een hoge vertrouwensstroom – bijvoorbeeld een site met een hoge Domain Authority (DA) of Page Authority (PA) – vertel je Google dat deze site gerenommeerd en betrouwbaar is, wat de zoekresultaten kan verbeteren.

Je hebt gezien dat zoekmachines dol zijn op links naar gezaghebbende bronnen, maar hoe zit het met links van sites die je niet bezit? Backlinks zijn een van de belangrijkste aspecten van off-page SEO. Hoe beter de kwaliteit van de inhoud van een website, hoe hoger de ranking. Hoe meer kwaliteit links je op je website krijgt, hoe beter hij zal presteren.

Conclusie

De Covid-19 pandemie heeft misschien een aantal nieuwe mogelijkheden met zich meegebracht, maar de realiteit is dat de fundamenten van online marketing en SEO nog steeds een enorme impact zullen hebben. Dit is te wijten aan het feit dat het de enige manier waarop bedrijven effectief kunnen communiceren met hun consumenten en houden het bedrijf in leven. In feite hebben sommige bedrijven hun rankings zien verbeteren als gevolg van toegenomen verkeer en betrokkenheid tijdens de pandemie.

Veel gestelde vragen

Waarom zijn backlinks zo belangrijk?

⭐⭐⭐⭐⭐ Of je nu backlinks koopt of dat ze op natuurlijke wijze naar je toekomen, je zult hoe dan ook profiteren. En het belang van backlinks zal zeker tot uiting komen in de algehele SEO van je website. Het kopen van backlinks is echter nog steeds een solide online marketingstrategie.

Wat is Backlink kopen precies?

⭐⭐⭐⭐⭐ Backlinks kopen is het proces waarbij je een website betaalt om je een backlink van hun website te bezorgen. We kunnen zeggen dat het een soort geven-en-nemen proces is. Jij geeft hen geld, en zij geven jou een verwijzingslink. En bijij het kopen van een link streef je er natuurlijk naar de rangschikking van je website in SERP (Search Engine Ranking Pages) te verhogen.

Waarom zou je overwegen backlinks te kopen?

⭐⭐⭐⭐⭐ Veel bedrijven kopen backlinks, en met een goede reden. De voor de hand liggende reden om backlinks te kopen boven natuurlijke link building is dat je tijd bespaart en betere kansen genereert. Maar enkele andere voordelen die je met betaalde backlinks kunt genieten staan hieronder opgesomd.

Link Building Prijzen: Wat kost het?

⭐⭐⭐⭐⭐ Er zijn grote bedrijven zoals backlinks.nl en adverteren.goedbegin.nl die het heel goed voor elkaar hebben. Ze beheersen de combinatie van inhoud en linkbuilding om waardevol verkeer te verkrijgen voor uw website en vormen een team dat perfect samenwerkt.

5/5 - (1 stemmen) Klik op een van de sterren om je waardering te geven