Stap #1:
Onderzoek & Analyse

Dit is de kennismakingsfase, waarin we alles willen weten over uw bedrijf en uw doelstellingen. Dit houdt meer in dan alleen onderzoek naar belangrijke trefwoorden, d.w.z. waar mensen in uw vakgebied op zoeken in zoekmachines. Wij zoeken uit waar u zich op dit moment bevindt, bijvoorbeeld in de organische zoekresultaten, en kijken naar uw concurrenten. Wij bestuderen uw kopers en wij evalueren uw huidige tactiek. Wij analyseren uw cijfers grondig, bijvoorbeeld met Google Analytics, om zo veel mogelijk van het onbenutte potentieel van uw website te ontdekken. Daarbij geven wij u concrete aanbevelingen op het gebied van UX/UI en conversieoptimalisering. Samen ontwikkelen we op basis van deze bevindingen een helder projectplan, waarmee we het gewenste doel zo efficiënt mogelijk kunnen bereiken.

Na deze uitgebreide analyse, raden wij u aan om een kleine Google Ads advertentie (SEA campagne) te draaien om te zien welke van de gevonden zoekwoorden de meeste inkomsten zou opleveren. Hier kunt u meer te weten komen over onze diensten als Google Ads (SEA) agentschap in Würzburg. Alleen als we weten welke termen bijzonder de moeite waard zijn en vooral door uw doelgroep worden gezocht op Google, kunnen we op een intelligente manier prioriteiten stellen.


Stap 2:
Optimaliseer online eigendommen

Zodra we meer te weten zijn gekomen over uw bedrijf en uw concurrentievoordeel, en welke zoekwoorden uw bedrijf de meeste inkomsten opleveren, moeten we een effectief plan ontwikkelen om uw website te optimaliseren voor zoekmachines. Nu is het tijd voor ons om uw website grondig te herzien.

Alle noodzakelijke wijzigingen zullen de beste SEO-praktijken volgen, met inbegrip van de juiste headerstructuur, interne links tussen pagina's, opname van de juiste trefwoordzinnen (geïdentificeerd in stap één) en ervoor zorgen dat alle technische aspecten correct worden geïmplementeerd. Metabeschrijvingen, paginatitels, canonieke tags en passende redirects worden door ons gedefinieerd en alle openbaar beschikbare inhoud wordt bij Google ingediend voor een snelle indexering. Wij houden ons dus bezig met uw persoonlijke onpage en offpage optimalisaties en dat voor zowel desktop als mobiele apparaten.

Als SEO dienstverlener vinden wij het erg belangrijk om een uitgebreide blik te werpen op uw online marketing. Daarom combineren wij graag verschillende methoden om nog betere resultaten te bereiken. Een overzicht van onze online marketingstrategieën vindt u op Online Marketing in Würzburg.

 

Stap #3:
Creëer inhoud en verhoog het aantal gebruikers

Wij plannen en ontwikkelen nuttige inhoud voor u, zoals blogs, nieuwsartikelen en andere websiteonderdelen om specifieke vragen van kopers te beantwoorden. Contentmarketing is een belangrijk onderdeel van SEO-optimalisatie. We gebruiken hiervoor het eerder gemaakte zoekwoordenonderzoek als basis. Indien gewenst kan onze klant ook zelf de teksten maken. Voor dit doel stellen wij een document met de vereisten ter beschikking.

Met de inhoud dekken we het verkoopproces zo volledig mogelijk af, vanaf het begin van de trechter (algemene interesse) tot het einde, d.w.z. klaar om te kopen. Uw inhoudsplan omvat een tijdlijn voor blogcreatie, promotie via sociale media, persberichten en linkbuilding. Ten slotte helpen wij u uw inhoud op het web te verspreiden door bedrijvengidsen en mediabedrijven te overtuigen om uw online bereik uit te breiden. Daarnaast identificeren we potentiële partners die u kunt benaderen voor PR-inspanningen.

 

Stap 4:
Analyseren en rapporteren

Welke SEO-termen waren de beste keuzes? Welke inspanningen hebben niet aan onze verwachtingen voldaan? U zult niet in het ongewisse gelaten worden! Op geregelde tijdstippen ontvangt u een gemakkelijk te begrijpen en bruikbaar rapport op basis van actuele gebruikersgegevens. De rentabiliteit van de campagne wordt voortdurend gecontroleerd en afgezet tegen de korte- en langetermijndoelstellingen. In regelmatige rapporten worden de status van de SEO-campagne en de behaalde resultaten duidelijk weergegeven, zodat u koerscorrecties kunt aanbrengen en de inspanningen indien nodig kunt bijsturen.

Bovendien controleren wij regelmatig met kleinere audits of er toevallige fouten zijn opgetreden die te wijten zijn aan werknemers of technische updates, om uw succes veilig te stellen. Als SEO dienstverlener, zijn wij er voor u.


Beste SEO-praktijken

Wij doen nooit aan black-hat of verouderde technieken en werken altijd binnen de richtlijnen van Google. Deze verboden tactieken, zoals keyword stuffing, kunnen leiden tot kortstondige successen, maar het risico dat uw verkoop in gevaar komt, is ons te groot. Google probeert de zwarte schapen onder de sites te straffen en ze flink te laten dalen in de ranking.

Wij focussen op een succesvolle gebruikerservaring en combineren daarom voortdurend onze SEO-knowhow met andere gloednieuwe kennis, zoals van usability.

SEO is voor ons een onderwerp van passie, en daarom hebben wij onze opleidingsmaatregelen tot een integraal onderdeel van onze interne ethiek gemaakt. Wij geloven dat dit de beste manier is om de beste resultaten te behalen in de steeds veranderende wereld van SEO.
Wat kost SEO?

Als SEO-bureau willen we zo transparant mogelijk werken. Daarom hebben wij een speciaal artikel geschreven over hoe de kosten op het gebied van SEO tot stand komen en wat SEO-maatregelen ons kosten. Meestal zijn de prijzen zeer individueel, omdat elke klant andere behoeften en doelen voor ogen heeft.

Bel ons gerust vrijblijvend en wij bespreken wat wij voor u kunnen doen. Wij vinden optimalisaties voor elk budget.



 

Contentmarketing is een belangrijk onderdeel van SEO-optimalisatie.